تغییرات رسانه‌ای

مفهوم “تغییر” قابل مجادله است، همچنان که رابطه‌ی ما و تکنولوژی می‌تواند موضوعی پیچیده‌تر از آن‌چه می نماید تلقی شود. در دنیای رسانه‌ها و با نگاهی خوشبینانه، پیشرفت تکنولوژی یعنی امکان آگاهی و ارتباط بیشتر برای انسان‌ها، متغیرهایی که به خودی خود می‌توانند تغییرات اجتماعی را نیز به دنبال داشته باشند. آگاهی از جهت این تغییرات، حتا برای آن‌ها که نگاهی بدبینانه به تکنولوژی و یا هر گونه تغییر اجتماعی هم دارند بی‌فایده نیست چه رسد به آن‌ها که می‌خواهند با سرعت این تغییرات حرکت کنند.
گزارشی که روز گذشته در این کنفرانس و توسط آقای لی راینی ارائه شد به شکل خلاصه، روند تغییر در مصرف رسانه‌ای مردم آمریکا را بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ نشان می‌دهد.
  • فایل پاورپوینت این گزارش را از این‌جا بردارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *