کیوسک‌های مطبوعاتی مدرن

نیویورک می‌خواهد به یک پیشگام در ارائه نسل جدیدی از کیوسک‌های مطبوعاتی در جهان تبدیل شود. طرح آنها مبتنی بر تغییر کیوسک‌های سنتی با همین شکل و شمایل به کیوسک‌های کاملا مدرن و مجهز به تکنولوژی دیجیتال است. انگیزه اصلی این طرح به مسئله‌‌ی تبلیغات برمی‌گردد. آنها به این فکر می‌کنند که به جای پوسترهای تبلیغاتی فعلی که نمای بیرونی این کیوسک‌ها را پوشش می‌دهد، از ال سی دی‌های دیجیتالی استفاده کنند که شرایط مدیریت محتوا را برای آن‌ها فراهم کند. هدف آن‌ها رسیدن به نوعی تبلیغات هوشمند است تا بتوانند با توجه به مکان کیوسک و یا حتی ساعات روز محتوا را تغییر دهند. البته با اجرای این طرح امکان گرفتن آگهی بیشتر را نیز خواهند داشت، مسئله‌ای که حتما به آن فکر شده است.

برای اجرای این پروژه چند شرکت تبلیغاتی و فن‌آوری دیجیتال با یکدیگر همکاری خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*